Algemeen
Afmeldingen van uw nieuwsbrief beperken
Wanneer iemand zich inschrijft op een nieuwsbrief is het verplicht om hem ook de mogelijkheid te geven zich weer af te melden. Echter kunt u het aantal uitschrijvingen beperken. U…
Lees verder
Mail met een doel
Als je succes wil hebben met je digitale nieuwsbrief moet je goed nadenken over de inhoud van je mailing. Je moet een doel hebben met de nieuwsbrief. Zonder doel kun je…
Lees verder
Consumenten worden het liefst benaderd via email
U hoeft niet bang te zijn dat het versturen van een digitale nieuwsbrief opdringerig overkomt. Uit onderzoek van Trinicom blijkt namelijk dat Nederlandse consument het liefst klant contact heeft middels…
Lees verder
Voordelen van een digitale nieuwsbrief
Er zijn veel voordelen van een digitale nieuwsbrief. Het is een snel en goedkoop middel om klant contact te onderhouden. Maar dit is niet het enige.
Opt-in via visitekaartjes
Ook voor bedrijven die niet veel bezoek hebben op hun website is het eenvoudig om een legaal opt-in netwerk aan te leggen voor hun mailings. De tijdens het netwerken ontvangen…
Lees verder
wetgeving email marketing in 2009
Hoewel de nieuwe wetgeving voor emailmarketing over enkele maanden zal ingaan is er nog veel onduidelijkheid over. De nieuwe telecomwet die op 1 juli 2009 van kracht zal zijn legt…
Lees verder
Mailing via outlook strafbaar!
Veel bedrijven verzenden hun mailings via outlook. Door ontwetendheid plakken ze hierbij de adressen van de ontvangers in het aan-vak of het cc-vak. Het is echter strafbaar om op deze…
Lees verder
opt-in en opt-out systeem
Veel bedrijven verzenden hun mailings nog via Outlook. Als ze verstandig zijn gebruiken ze daarvoor een BCC adressenlijst. Maar toch zie je nog regelmatig dat uit onwetendheid de gehele lijst…
Lees verder
Geen einde aan emailmarketing door nieuwe telecom wet
Deze week is door de 1e kamer de nieuwe telecomwet goedgekeurd. Hierin is besloten dat het verboden is om ongewenste email te sturen naar consumenten ÉN bedrijven. Momenteel is het…
Lees verder
opt-in of opt-out email marketing
Als je vertelt dat je aan emailmarketing doet wordt je al snel voor ‘spammer’ uitgemaakt. Echter behoor je je natuurlijk niet als spammer te gedragen. Er is regelgeving opgesteld in…
Lees verder