Algemeen

In the picture dankzij uw nieuwsbrief

Waarom zou uw bedrijf een nieuwsbrief versturen? Veel bedrijven zien een nieuwsbrief als tijdverslinding. Echter is een nieuwsbrief een goed middel om in-the-picture te blijven bij uw klanten.

Iedere keer dat een klant uw nieuwsbrief in zijn mailbox ziet denkt hij even aan uw bedrijf. Zelfs als uw nieuwsbrief niet geopend wordt, zorgt alleen het zien van de nieuwsbrief ervoor dat de klant uw bedrijf niet vergeet. Sterker nog, als de klant wordt geraakt door uw onderwerp en de nieuwsbrief in zijn geheel leest heeft u een klant erbij die volledig op de hoogte is van de nieuwe producten van uw bedrijf. Zodra deze klant ook maar zal denken aan een van uw producten weet hij u te vinden.

U heeft niks te vertellen?
Dat hoor ik vaker, maar het is niet waar! Thuis heeft u wellicht niks te vertellen, maar over uw bedrijf mag u niet uitgesproken raken. In ieder bedrijf zijn vernieuwingen in producten en diensten. En als die er niet zijn, dan zorgt u ervoor dat u oude wijn in nieuwe zakken verkoopt. Zolang u aan uw klanten vertelt dat u iets een vernieuwing of verbetering heeft is de interesse gewekt!

Acties, kortingen en evenementen helpen u tevens! Want dan heeft u uw klant een blije boodschap te brengen. En kortingen hoeven u niet enkel geld te kosten. Het kan u juist in een korte tijd veel extra omzet opleveren!

Verzamel dus de emailadressen van uw klanten. Dan kunt u ze op de hoogte houden van uw producten, uw diensten, uw bedrijf. Dan blijft u in-the-picture!